Vil du bli en av oss?
Her legger vi fortløpende ut ledige stillinger innen de kommunale tjenestene. Vi tilbyr utfordrende og utviklende oppgaver i et godt arbeidsmiljø, der du vil være med på å gi gode samfunnsnyttige tjenester til kommunens innbyggere. Vi trenger dyktige medarbeidere som vil være med på å bygge fremtidens Orkland.
Kanskje er det nettopp deg vi leter etter!
Våre ledige stillinger
Trygge og varme barne- og ungdomsarbeidere til Løkken barnehage
Søknadsfrist 29.03.2023
Barneveiledere/assistenter søkes til Grøtte skole
Søknadsfrist 30.03.2023
Vernepleiere søkes til Bo- og miljøtjenesten
Søknadsfrist 11.04.2023
Lege på natt ved Legevakten - 65 % fast stilling
Søknadsfrist 11.04.2023
Vaktmester/håndverker
Søknadsfrist 11.04.2023
Renholder Årlivoll skole 100%
Søknadsfrist 11.04.2023
Renholder Årlivoll skole og Svorkmo barnehage 100%
Søknadsfrist 11.04.2023
Renholder Løkken kulturhus 50%
Søknadsfrist 11.04.2023
Sommerjobb Tekniske tjenester - 100 % stilling
Søknadsfrist 12.04.2023
Barnehagelærer x 2 søkes til Orkanger barnehage
Søknadsfrist 13.04.2023
Rekrutteringsstillinger Hjemmetjenesten
Søknadsfrist 30.04.2023
Ferievikarer Orkdal helsetun - Sommeren 2023
Søknadsfrist 01.05.2023
Ferievikarer Meldal helsetun og Solhagen - Sommeren 2023
Søknadsfrist 01.05.2023
Ferievikar- institusjonskjøkken Lensvik og Krokstadøra
Søknadsfrist 01.05.2023
Hjemmetjenesten søker ferievikarer
Søknadsfrist 01.05.2023
Ledige helgestillinger i Bo- og miljøtjenesten, i tillegg søker vi ferievikarer og tilkallingsvikarer
Søknadsfrist 31.05.2022
Tilkallingsvikarer Gjølme skole
Søknadsfrist 20.06.2023
Tilkallingsvikarer Krokstadøra oppvekstsenter - Barnehage, skole og SFO
Søknadsfrist 20.06.2023
Tilkallingsvikarer/helgestillinger ved Orkdal helsetun
Søknadsfrist 31.12.2023
Rekrutteringsstillinger - Meldal helsetun
Søknadsfrist 31.12.2023
Søknadsprosess
Vil du søke på en ledig stilling hos oss, må du sende søknaden elektronisk. Orkland kommune bruker et elektronisk søknadssystem som heter Visma EasyCruit. Alle søknader skal sendes gjennom dette systemet.
CV-informasjon skal fylles ut direkte i systemet, ikke kun legges ved som vedlegg. Attester, vitnemål og annen relevant dokumentasjon skal legges ved i søknaden.
Vær oppmerksom på at hvis du er inaktiv i mer enn 30 minutter, må du logge inn på nytt. Det kan derfor være en fordel å ha en forhåndsskrevet versjon av jobbsøknaden som kan kopieres og limes rett inn i søknadsfeltet.
Offentlig søkerliste
Etter offentlighetsloven vil det etter søknadsfristens utløp bli utarbeidet offentlig søkerliste. I samsvar med offentlighetsloven § 25 gjør vi oppmerksom på at opplysninger om søkere kan offentliggjøres, selv om det er bedt om konfidensiell behandling. Søkere vil i tilfelle bli forhåndsvarslet om dette.
Ønske om konfidensiell behandling må vurderes etter reglene i offentlighetsloven § 25, som åpner for at arbeidsgiver kan gjøre unntak fra innsyn dersom søkeren ber om det. Orkland kommune har en praksis om at det skal være særskilte omstendigheter som gir grunnlag for å bli unntatt offentligheten som jobbsøker.
Har du bedt om å bli unntatt offentlighet må dette begrunnes. Søkere som bes om å bli unntatt, men som ikke oppgir begrunnelse, vil ikke bli vurdert for konfidensiell behandling av sin søknad.
Spørsmål?
Har du spørsmål om utlyste stillinger eller søknadsprosessen, ber vi deg om å ta direkte kontakt med kontaktpersonene som er oppført i stillingsannonsene.
Orkland kommune er en inkluderende arbeidslivsbedrift som ønsker mangfold. Vi oppfordrer kvalifiserte kandidater til å søke uansett alder, kjønn, etnisitet og funksjonsnedsettelser.
Arbeidsgiverpolitikk i Orkland kommune
Arbeidsgiverpolitikken er de handlinger, holdninger og verdier som vi som arbeidsgiver skal stå for. Dette skal også gjenspeiles hos alle ledere og medarbeidere, og gjenkjennes hver dag i jobben vi gjør for Orkland kommune.
Våre verdier MODIG KLOK NÆR
MODIG
Vi viser tillit, snakker om det som er vanskelig og gjør nødvendige valg.
KLOK
Vi kombinerer ny kunnskap, det vi selv har erfart og lærer av andre.
NÆR
Vi gir det lille ekstra i møte med mennesker – den som berøres, skal høres.
Vi skal:
- være best i møte mellom mennesker
- ha solid styring
- digitalisere for bedre tjenester
- iverksette tidlig tverrfaglig innsats
Det krever at alle ansatte og ledere:
- tar ansvar for tjenestene og arbeidsoppgavene
- samarbeider godt med hverandre, innbyggere og samarbeidspartnere
- utvikler seg selv, hverandre og tjenestene
- er ærlige og tydelige
Ledere har i tillegg ansvar for å:
- involvere og motivere
- delegere og sette tydelige mål
- oppnå resultater
Vi skal ha kompetente fagmiljø som:
- forbedrer og utvikler seg
- deler erfaringer og samarbeider godt
- er interessert i andres meninger, erfaringer og kunnskap
- kan feile, men lærer av det