Neste Kaffeprat: Kommuneledelsen kommer til Damphuset

Ordfører Hanne Nyhus og kommunedirektør Kristin Wangen ser fram til Kaffeprat ved Damphuset på Orkanger onsdag 13. mai kl. 12.00. Foto: Simon Ramberghaug

Onsdag 13. mars klokken 12.00 møtes vi til kaffeprat ved Damphuset på Orkanger.

av Ina Marie Holseth

Sist oppdatert

Kaffepratene er uformelle treff der ordfører og kommunedirektør møter innbyggere over en kopp kaffe og en åpen samtale om det som rører seg i hverdagen. Her er det ingen agenda, ingen påmelding og ingen taler – bare rom for dialog, spørsmål og innspill.

Gjennom tidligere besøk rundt om i kommunen har samtalene gitt verdifull innsikt i både små og store saker som betyr noe for folk lokalt. Neste Kaffeprat finner sted på Damphuset på Orkanger onsdag 13. mars kl. 12.00.

Alle som har lyst til å ta en prat er hjertelig velkommen innom!

Orkland kommune benytter i noen tilfeller kunstig intelligens (KI) som støtteverktøy i tekstutforming og informasjonsarbeid. Alle tekster kvalitetssikres av ansatte før publisering.